فرش مدرن

فرش مدرن ترکیه ای – قیمت فرش مدرن – فرش مدرن تهران – خرید اینترنتی فرش مدرن – فروش فرش مدرن

فرش مدرن

فرش مدرن ترکیه ای – قیمت فرش مدرن – فرش مدرن تهران – خرید اینترنتی فرش مدرن – فروش فرش مدرن

فرش مدرن ترکیه ای – قیمت فرش مدرن – فرش مدرن تهران – خرید اینترنتی فرش مدرن – فروش فرش مدرن

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ یکی دیگر از انواع محصولات تولیدی شرکت فرش ماشینی سپنتا می باشد.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان به دلیل اینکه مستقیم از کارخانه به دست شما مشتریان عزیز می رسد ارزان تر از قیمت بازار می باشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه علاوه بر اینکه باعث خرید فرش با کیفیت و با دوام می شود، باعث می شود دلالان و واسطه هایی که اقدام  به فروش فرش هایی با نخ در صد دار می کنند ، دستاشان از این صنعت مهم کوتاه شود.
قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان
فرش ۱۲۰۰ شانه ، محصولی جدید از محصولات حوزه فرش ماشینی است که در یکسالی که از ورود آن به بازار فرش ایران می گذرد، توانسته است جایگاه ویژه ای در میان شهروندان و هموطنان عزیزمان پیدا کند. در حال حاضر، فرش ۱۲۰۰ شانه ( فرش هزار و دویست شانه ) به ظرافت و لطافت و البته جدید بودن آن در میان شهروندان ایرانی مورد قبول واقع شده است. لطافت فرش هزار و دویست شانه به این دلیل است که در بافت این فرشها از الیاف نازکتر و طبعا لطیفتر استفاده می شود. علت کاربرد الیاف نازکتر و ظریفتر در بافت این گونه از فرش ماشینی ، به دلیل شانه و تراکم بالای فرشهای ۱۲۰۰ شانه است. فرش ۱۲۰۰ شانه (فرش هزار و دویست شانه ) با تراکم ۳۶۰۰ به حدی از تراکم گره های رنگ میرسد که به علت فشردگی امکان استفاده از نخهای ضخیم و زمخت در بافت آنها وجود ندارد. استفاده از نخهای ظریف و لطیف در کنار تراکم بالای فرش ۱۲۰۰ شانه، باعث شده است که فرشهای ماشینی ۱۲۰۰ شانه از نظر تراکم گره در متر مربع معادل فرشهای ۸۰ رج دستبافت باشند. این مقدار از تراکم و ظرافت باعث میشود که نقوش و رنگها با نمای بهتر و واقعی تری نمایش داده شوند. به همین دلیل است که در بافت فرشهای ۱۲۰۰ شانه بیشتر از طرح ها و نقشه های شلوغی استفاده می شود که امکان بافت آن با شانه و تراکم پایین تر وجود ندارد. اگرچه این بدیهی است که امکان بافت نقشه های خلوت که با دستگاه های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه بافته میشوند نیز با این دستگاه ها وجود دارد.

با توجه به توضیحاتی که در مورد شانه و تراکم و ظرافت بافت فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه بیان کردیم، بدیهی است که یکی دیگر از کاربردهای فرش ۱۲۰۰ شانه در زمینه بافت انواع تابلو فرش منظره و تصویر اشخاص و حیوانات و تابلو فرشهای مذهبی و… است. مسلما برای نمایش یک منظره و یا چهره به صورتی زیبا بر روی تابلو فرش نیاز به ظرافت و تراکم گره هاست و هرچه تراکم طولی و عرضی فرش (یعنی همان شانه و تراکم) بشتر باشد، تصویر فرش بافته شده، واضح تر و زیباتر خواهد بود.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه یکی دیگر از سوالاتی است که بسیاری از شما دوستان  سوال میکنید. مسلما تا امروز چون فرش ۱۲۰۰ شانه (فرش هزار و دویست شانه ) ، جدیدترین محصول در حوزه فرش ماشینی و دارای بالترین شانه و تراکم و کیفیت است، قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه هم نسبت دیگر انواع فرش ماشینی گرانتر خواهد بود. اما به دلایل مختلف همچون – دوری و نزدیکی به مرکز تولید، تفاوت در اجاره بهای مغازه ها در شهرهای مختلف و… – قیمت دقیقی نمی توان ارائه نمود.

 
  • ۹۵/۱۲/۰۱
  • زهرا حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی